za vodoospkrbu i odvodnju

Prijava potrošnje

Korisnicima naših usluga omogućili smo više načina na koje mogu dojaviti stanje brojila.

Napomena: Molimo Vas da vlastita očitanja brojila dostavljate od 25-og do zadnjeg datuma u mjesecu. Sva stanja dostavljena izvan navedenog termina (osim prilikom reklamacije računa) neće se uzeti u obzir !!!

Ističemo, da će i dalje djelatnici ovoga Društva vršiti očitavanje vodomjera, te se potreba dojave stanja prvenstveno odnosi na korisnike čiji su vodomjeri u zatvorenom prostoru i nemamo mogućnost njihovog redovnog očitanja.

1. Prijava potrošnje putem telefona

Prijava potrošnje putem telefonskog poziva moguća je na dva načina, isključivo za vrijeme trajanja radnog vremena Društva.

    1. Direktnim pozivom na broj telefona 053/646-131.
    2. Pozivom na broj telefonske centrale 053/572-055. U govornom izborniku potrebno je pritisnuti tipku (2).

2. Prijava potrošnje putem Email-a

Potrošnju možete prijaviti i dostavom stanja putem e-mail adrese. Direktna e-mail adresa za dostavu očitanje je: prijava.stanja@licke-vode.hr . Prilikom dostave stanja putem Email-a potrebno je navesti sljedeće podatke:

    1. Ime i prezime korisnika na kojeg glasi račun
    2. Adresa mjesta potrošnje
    3. Šifra korisnika (nalazi se na specifikaciji računa s lijeve strane pod oznakom “MbV”)
    4. Stanje vodomjera
    5. Fotografija očitanog stanja (opcionalno)

3. Prijava potrošnje putem formulara

Vaše stanje vodomjera možete prijaviti popunjavanjem ove forme koja Vaše stanje dostavlja našem ERP sustavu. Podaci označeni crvenom zvjezdicom su obavezni i bez njih ne možete prijaviti stanje. Obavezno traženi podaci služe isključivo iz razloga kako bi što lakše i točnije povezali korisnika s dostavljenim stanjem. Kontakt podaci su potrebni u slučaju da uočimo neku nepravilnost u dostavljenom očitanju i kontaktiramo Vas u svezi iste.

4. Prijava potrošnje putem Portala za korisnike

Korisnici registrirani na Portal za korisnike, stanje očitanja mogu dostaviti putem Portala. Nakon uspješne prijave, otvara se početni prozor Portala. Dovoljno je unijeti datum očitanja i stanje te isto poslati pritiskom na gumb “Pošalji”. Portal je direktno povezan sa našim ERP sustavom tako da imate upisano zadnje evidentirano stanje u našem sustavu i datume Vaših dostavljenih očitanja.

Upute za registraciju na Portal za korisnike i korištenje istog možete pronaći na poveznici: https://licke-vode.hr/korisnici/portal-za-korisnike/