za vodoospkrbu i odvodnju

Prigovori i reklamacije

Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine” broj 19/2022, 59/2023) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku u poslovnim prostorijama LIČKIH VODA d.o.o. putem evidencije prigovora i poštom na adresu:

LIČKE VODE d.o.o.
Bužimska ulica 10
53000 Gospić

ili na

e-mail adresu: info@licke-vode.hr

Potrošač je u prigovoru dužan napisati svoje ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.

Obavijest o načinu podnošenja reklamacije povjerenstvu za zaštitu potrošača

Sukladno članku 27. Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine” broj 19/2022 i 59/2023) obavještavamo potrošače da nakon primitka odgovora na pisani prigovor iz članka 10. istog Zakona, odnosno po isteku roka za dostavu odgovora na pisani prigovor, mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za zaštitu potrošača u pisanom obliku u poslovnim prostorijama LIČKIH VODA d.o.o. putem evidencije prigovora i poštom na adresu:

LIČKE VODE d.o.o.
Povjerenstvo za zaštitu potrošača
Bužimska ulica 10
53000 Gospić

ili na

e-mail adresu: info@licke-vode.hr

Potrošač je u prigovoru dužan napisati svoje ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.

Odgovor na Vašu reklamaciju dat ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 30 dana od dana primitka reklamacije.